Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prośba o analize logów Octavia RS 1.8t AUQ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Prośba o analize logów Octavia RS 1.8t AUQ

    Ty 4tech, a w O2 FL też tak można?

  • #2
    Prośba o analize logów Octavia RS 1.8t AUQ

    Witam!
    Prosiłbym o rozszyfrowanie tych logów które tu zamieszczam. Niestety z racji bardzo ubogiego dostępu do długiej prostej wszystko było robione na 2'-gim biegu Auto kupione jakiś miesiąc temu, niby ładnie jedzie. Męczy mnie jedna rzecz w nim że podczas przyspieszania auto wyrywa do 3k obr, potem tak jakby go coś przytrzymało i potem znowu po przekroczeniu 4k obr delikatnie przyspiesza. Kolejną sprawą jest pogłos podczas przyspieszania (tak jakby) syczenie i po odpuszczeniu pedału gazu syknięcie (coś a'la blow off, <- a tego nie posiadam). Auto to pełna seria po przebiegu (w 100%) 169kkm z 2001r.
    Tutaj logi oby się dało z nich coś przeczytać bo nie to muszę kombinować dalej

    Grupy: 002,003,020 - Link
    Grupy: 033,032,031 - Link
    Grupy: 115,118,002 - Link

    Dziękuje z góry jeśli się uda.
    O1 AGR <- Była
    O2 '04 BKD "Praha"<- Jest
    OI RS <- Jest

    Komentarz


    • #3
      nic nie widać za krótki czas pomiaru. Zrób na 3 - 4 biegu inaczej to nie ma sensu.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Miałem nadzieje że coś z tego wyjdzie ale na dniach postaram się ogarnąć to prawidłowo.
        O1 AGR <- Była
        O2 '04 BKD "Praha"<- Jest
        OI RS <- Jest

        Komentarz


        • #5
          zrób logi na 3 biegu ale z tych wyglonda ze jest wszystjo ok co do odgłosu przy przyspieszaniu to jest cos normalnego w silniku AUQ .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz


          • #6
            german81 pomógł w rozwiązaniu problemu. Auto po jakimś czasie zaczęło przyspieszać pulsacyjnie po przekroczeniu 3k obr. Problemem był zaworek n75, ktoóry został wymieniony. Auto odłżyło. Temat do zamknięcia.
            O1 AGR <- Była
            O2 '04 BKD "Praha"<- Jest
            OI RS <- Jest

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X